Een nieuw begin.

20180528afscheiddijkgraafmaandag 28 mei 2018 12:48

Deze week neemt onze dijkgraaf, de illustere Michiel van Haersma Buma, afscheid. Hij gaat na een lange tijd in het openbaar bestuur met pensioen. Natuurlijk gaat dit gepaard met een mooie receptie. En natuurlijk kost dit gemeenschapsgeld. Onze fractie heeft zich mede ingezet om de kosten hiervan te beperken, maar een mooi afscheid mag iemand die zich zo lang heeft ingezet onzes inziens gerust hebben. Bovendien zal er bij zo’n gelegenheid flink worden genetwerkt, en dat helpt ons stroperig lokaal bestuur wat vloeibaarder te worden.

Michiel, dank voor al je werk. Excuus wanneer wij soms wat lastig waren omdat we zaken nét even anders zagen dan jij, maar dat was dan weer ons werk. Een mooie pensioentijd toegewenst.

Volgende week verwelkomen we onze nieuwe dijkgraaf, Piet Hein Daverveld. Hij komt niet uit de Waterschapswereld, maar heeft er beroepsmatig wel veel mee te maken gehad. We verwachten een frisse kijk op alle Delflandse wederwaardigheden. Piet Hein, welkom!